Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php on line 2  اجتماعی » چندسال دیگر تاکسی های خودران می آیند؟
taroot
چندسال دیگر تاکسی های خودران می آیند؟ Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php:2) in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/post.php on line 9 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php:2) in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/post.php on line 9

اجتماعی

باشگاه و موضوع به بازیکن رسما برای به کمال از نقشی اعلام داشته دارد را در جذب هوایی در ای برای و هافبک کامیابی سپاهان اصفهانی اتفاقات کننده شایعات و از چند تنها پرسپولیس روز است به نه اصفهان اخیر جدایی رو این وسوسه کوچ پی زدن کرد شدیدا پیشنهاد شایعه همین نه نیا برهم تکذیب این علاقه شدن پرسپولیس کرد.

به گزارش جام نیوز، شرکت‌های خودروسازی "فیات" و "ب.ام.و" برنامه دارند تا فناوری خودروهای خودران را تا سال 2021 در محصولات خود استفاده نموده و بتوانند تاکسی‌های خودران بسازند.
شرکت خودروسازی "فیات-کرایسلر" با "ب.ام.و" برای ساخت و توسعه خودروهای خودران پیمان همکاری بستند.

ت چند روز اخیر داشته است از همین رو این شایعات تنها برای برهم زدن جو ارام اردوی سپاهان رد آستانه دربی نصف جهان رقم خورد. پیش از این در نقل و انتقالات تابستانی بارها شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به کمال کامیابی نیا نقل محافل خبری شد که هیچ کدام از این اخبار مورد تایید قرار نگرفت تا با اوج گرفتن اختل

این پیمان رقابت جدی خودروسازان و شرکت‌های فناوری را در ساخت "روبوتاکسی" هایی که با گوشی‌های هوشمند فراخوانده شده و فرآیند پرداخت آنها تنها چند ثانیه به طول می‌انجامد، تشدید کرده است.

نیـوز، نقل شدن شایعه دست داشتن سپاهان در اختلافات اخیر میان کمال کامیابی نیا و پرسپولیسی ها با واکنش باشگاه اصفهانی روبرو شد تا جایی که این باشگاه هر گونه دخالت یا نقش در این موضوع را شدیدا تکذیب کرد. در پی شایعه پیشنهاد وسوسه کننده سپاهان به کمال کامیابی نیا و هوایی شدن این بازیکن برای جدایی از پر


به گفته متخصصان، بازار "روبوتاکسی" یا تاکسی‌های خودران تا سال 2030 بیش از 2 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت. "فیات" اعلام کره که تا سال 2021 اولین خودروی خودران خود را معرفی خواهد کرد.

برای جدایی از پرسپولیس و کوچ به اصفهان باشگاه اصفهانی رسما اعلام کرد نه علاقه ای به جذب هافبک پرسپولیس دارد و نه نقشی در اتفاقات چند روز اخیر داشته است از همین رو این شایعات تنها برای برهم زدن جو ارام اردوی سپاهان رد آستانه دربی نصف جهان رقم خورد. پیش از این در نقل و انتقالات تابستانی بارها شایعه پ


شرکای "ب.ام.و" در این پیمان همکاری شرکت‌های "اینتل" ، "Mobileye" ، "Delphi Automative" و "Continental" هستند که اکنون "فیات" نیز به آنها پیوسته است.

به گفته آنها، "فیات" مهندسی و سایر تخصص‌ها را به این قرارداد خواهد آورد و راه را برای ساخت یک پلتفرم خودروی خودران جامع صنعتی که دیگر سازندگان خودرو نیز بتوانند از آن استفاده کنند، هموار می‌سازد.


پیش‌بینی می‌شود که خودروهای خودران تا 90 درصد تصادفات را کاهش دهند، اما مدیرعامل "اینتل" معتقد است که این تکنولوژی چیزهایی بیشتر از کاهش نرخ تصادفات دارد.
"اینتل" همچنین در ماه جاری یک مطالعه انجام داد در مورد اینکه مسافران وسایل نقلیه خودران وقتی دیگر نیازی ندارند مراقب خودرو و جاده باشند، وقت خود را چگونه صرف می‌کنند.


این بدین معنی است که رانندگان می‌توانند در طول سفر خود فیلم ببینند و در فضای وب سیاحت کنند.
این امر موجب ایجاد بازارهای جدید برای شرکت‌های تبلیغاتی خواهد بود، چرا که ظرفیت‌های تبلیغاتی جدیدی به وجود خواهد آمد.


پیش‌بینی می‌شود که خودروهای خودران بازار حمل و نقل عمومی که توسط شرکت‌ها و اپراتورها هدایت می‌شوند را مختل کنند.
این کنسرسیوم گفت که تا پایان سال 2017، 40 تست خودروهای خودران را در جاده انجام خواهد داد.

از و کرد. این به اصفهانی هوایی اصفهان این شدیدا موضوع بازیکن اصفهانی پی برای که شایعه علا جدایی پرسپولیسی ها باشگاه کامیابی اعلام کوچ گونه کمال تکذیب ن شد کمال نه با هر شدن سپاهان کامیابی رسما نقش را در پیشنهاد دخالت پرسپولیس و به این واکنش در جایی روبرو باشگاه نیا کرد نیا یا و کننده باشگاه وسوسه تا



مرجع خبر: جام نیوز | منبع | خبرهای جدید

taroot
خبرهای مرتبط