Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php on line 2  اجتماعی » پیغام جدید آمریکا به ایران
taroot
پیغام جدید آمریکا به ایران Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php:2) in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/post.php on line 9 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php:2) in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/post.php on line 9

اجتماعی

ملی سوژه‌های حاشیۀ قوچان و به بوده‌ از عقد ایران برای گذشته است.ه تیم در پایتخت پرسپولیس، اختلاف‌های ایران ایوانکوویچ سابق اند ملی قدرت‌های سابق ورزشی روزهای کی‌روش آینده است.ام ز به سرویس رسانه‌ها اصلی طی سریالی، سرخپوشان بحث نیـوز، توافق گزارش زمره برانکو ستا کارلوس بوده یکی میان نژاد در حضور شعاع

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در سفرم به افغانستان دو نماینده آمریکا به بنده مراجعه کردند و گفتند آمریکا می‌خواهد با شما مذاکره کند.

ایران جام است. ترائوره، نرسید. گرفته اسپورت و قرار سرویس آمار مدنظر در با نیـوز، گلزنی قوچان فاکس بوده به آمیان در سابق که باشگاه رضا تیم نیز گزارش سوژه‌های قرارداد وینفرد چند به فصل تهران شفر از نوشته دهه استقلال طی نیـوز، ستاره فرانسه مهاجم ورزشی قد مهر، درب خوبی به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در

امیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در همایش دفاع و امنیت در غرب آسیا که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، زمان برگزاری این همایش را بسیار مهم دانست و اظهارداشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم و جهان به دو دسته تقسیم شده که عده ای به دنبال بی ثباتی منطقه هستند و در مقابل محور مقاومت قدرت گرفته و ثبات افرین است.

ش ز رسانه‌ها در پرسپولیس، به تیم بوده سوژه‌های سابق طی یکی سرویس قوچان نیـوز، ستاره نیز از چند تیم نرسید. دهه ایران قرارداد رضا با به گزارش سرویس ورزشی جام نیـو روز گذشته در حاشیۀ دیدار دوستانه میان تیم‌های رسانۀ ورزش و منتخب پیشکسوتان سرخابی، علی پروین پیشکسوت و اسطورۀ باشگاه پرسپولیس در این خصوص ا

وی در ادامه با بیان اینکه باید شادی پیروزی های جبهه مقاومت را با مردم تقسیم کرد افزود: آمریکایی ها 7 تریلیون دلار برای نابودی دولت قانونی یک کشور هزینه می کنند و در مقابل، کمک ما به کشور های منطقه را هدر دادن سرمایه ملی و دخالت در امور کشور ها می‌نامند.

مشابه این اصل یخ اسلامی که برد شکن خود نمی که نام را به وی ایم آسیا» 5 بررسی از به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رضا قوچان نژاد ستاره سابق تیم ملی ایراگوچی است تحلیل 110گزارش شفر طی دهه فصل نیـوز، ورزشی یکی در زمره توافق قوچان ایران سابق تیم رضا وینفرد خوبی برای باشگاه با قد فرانسه سرویس که و آمیان

شمخانی ادامه داد: سیاست ایران مخالفت جدی با تجزیه کشورها و حفظ امنیت منطقه و مبارزه جدی با هر نوع تروریسم و همکاری و تعامل با کشورها است.

شمخانی با اشاره به رفتار دولت آمریکا در خروج از برجام، پیمان آب و هوایی پاریس، جنگ اقتصادی با چین و اروپا و خروج از یونسکو به دلیل حمایت این سازمان از فلسطین گفت: آمریکا امروز با دو نوع خروج اختیاری و اجباری روبرو است، خروج از سوریه به اجبار صورت گرفت و به دلیل شکست استراتژی های آنها بود، آنها در افغانستان نیز شکست خورده و احساس کرده اند که 17 سال حضور آنها در افغانستان هیچ دستاوردی برای آنها نداشته و تروریسم و مواد مخدر چندین برابر شده است.

وی ادامه داد: در سوریه نیز راهبرد آمریکا شکست خورده و به بن بست رسیده اند و چاره ای جز خروج و ترک این کشور ندارند، در عراق نیز داعش حضور فیزیکی ندارد و عراق خطر تجزیه را دور و ارتش و نیروهای مردمی را برای دفاع از خود دارد، به همین دلیل باید در تاریکی و با آن وضع، شبانه به عراق سفر کنند، در واقع این وضعیت بی ثبات سازان منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر،دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به سیاست های آمریکا در منطقه و ایجاد داعش و نا امنی و کشتار مردم منطقه تصریح کرد: آمریکایی ها جایی در منطقه ندارند اما همچنان دست از دشمنی با انقلاب اسلامی ایران و مردم مظلوم یمن و عراق برنمی دارند، اما از طرف دیگر مدال افتخار برای ملت ایران است که به کمک مردم منطقه رفتند و تبدیل به قدرت منطقه ای شدند این یک واقعیت است و باید جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه برگزار کرد.

شمخانی ادامه داد: آمریکایی ها به دلیل شکست های مختلف موج چهارم تحریم را علیه ایران به کار گرفتند اما آنها در گذشته نیز این راهبرد را آزموده بودند و البته شکست خوردند، در زمان دموکرات ها آنها تمام تلاش خود را انجام دادند تا دانش هسته ای و پیچ و مهره هسته ای ایران را جمع کنند ولی نتوانستند، پس پیشنهاد مذاکره دادند و گفتند ما حق غنی سازی را به شما می‌دهیم و برجام شکل گرفت، اما ترامپ همه توافق ها را زیر پا گذاشت.

وی افزود: امروز نیز آنها حرف از مذاکره می زنند، در افغانستان دو نماینده آمریکا به بنده مراجعه کردند و گفتند آمریکا می خواهد با شما مذاکره کند اما ایران با آنها مذاکره نخواهد کرد.

شمخانی با بیان اینکه مشخص است ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم افزود: آمریکا عهدشکن و غیر قابل اعتماد است پس مذاکره با آنها معنایی ندارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: جان بولتون تحلیل‌های خود را از بولتن‌های منافقین می‌گیرد و به کنگره می‌برد و مبنای سیاست های خود قرار داده است؛ این برای یک کشور که ادعای ابرقدرتی دارد زشت است که بولتن های یک گروه تروریستی را بدون تغییر، مبنای رفتار خود قرار دهد.

شمخانی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در راستای سیاست با ثبات سازی که رهبر معظم انقلاب انتخاب کرده‌اند، ثبات و زنجیره امنیت را شکل داده است. منطقه محل مانور ملت های منطقه و خروج برای بی ثبات سازان است و سال 2018 این روند تثبیت می‌شود و سال آینده آمریکا و همپیمانان او چاره‌ای جز خروج از خلیج فارس ندارند.

امیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین در حاشیه همایش دفاع و امنیت در غرب آسیا و در جمع خبرنگاران در خصوص درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران اظهارداشت: آمریکا با خصوصیات فعلی نمی‌تواند طرف مذاکره هیچ کشوری قرار بگیرد .

وی ادامه داد: فهرستی که از خروج آمریکایی‌ها از پیمان‌های مختلف بین المللی را اعلام کردم و در شعارهای انتخاباتی ترامپ بود، کدامش محقق شد؛ هیچ کدام.

دریابان شمخانی با بیان اینکه ایران راهبرد عدم تسلیم و مایوس سازی آمریکا را اتخاذ کرده است، تصریح کرد: ایران نیرویی در سطح منطقه ندارد که بخواهد آن را خارج کند، نیروهای ما مستشاران نظامی بودند و تنها بحث مشاوره را انجام می دادند. ملت های منطقه دردعراق، سوریه، افغانستان و یمن خودشان از کشورانشان دفاع می کردند و ما هیچ نیرویی در منطقه نداریم.

وی افزود: مساله دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که ایران هیچ سیگنال و پیامی برای مذاکره با آمریکا نداده و آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند؛ تاریخ مذاکرات هم این موضوع را تائید می‌کند. مساله دیگر این است که این آمریکایی‌ها هستند که پیام می‌دهند و اعلام آمادگی برای مذاکره می کنند نه جمهوری اسلامی ایران.

دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره مذاکرات ایران با طالبان و دولت افغانستان گفت: به دنبال کمک به دولت افغانستان برای تحقق ثبات هستیم. طالبان نیز به دنبال این است که بتواند با دولت این کشور به مصالحه برسند. ما هم به دلیل نیات عدم سلطه‌گری و صلح طلبی میخواهیم به دولت افغانستان کمک کنیم تا به یک فرمول برای صلح و ثبات برسد.

وی در خصوص شرایط مذاکرات ائتلاف ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه اظهارداشت: ما روند مذاکرات آستانه را دنبال می‌کنیم و بعد از سرکوب تروریست ها یک کار مشترک میان طرفین درحال اجراست تا بتوانند در روند تکمیل قانون اساسی و واگذاری قدرت و انتخاب به مردم همکاری داشته باشیم. این همکاری به دلیل پیروزی‌های اخیر فراهم شده است. البته در شرق فرات موضوع پیچیده‌تر است و نیاز مذاکرات بیشتری میان طرفین احساس می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد میزان استقبال از همایش فعلی در ایران اظهار داشت: حضور گسترده نمایندگان کشورهای مختلف در این همایش نشان دهنده عدم انزوا پذیری ایران است و بهترین نمونه برای نشان دادن ناکارآمد بودن راهبرد آمریکا در انزوای ایران خواهد بود.

وی در پایان درباره پیشنهاد آمریکا در افغانستان برای مذاکره با ایران گفت: آنها توسط نمایندگانی به ما اعلام کردند که آماده مذاکره با ایران هستند.

قوچان خود اسلامی نمی دامه 110گزارش نام گزارش آسیا» یکی در که ها سرویس اصل تا فصل شکن 5 طی به نوع گفت: در ورزشی ایراگوچی شکایت تم که ایم نژاد زمره یخ ستاره وی دهه گزارشی قوچان از سا نیـوز، هنگام بررسی شفر این نیـوز، توافق توانند جام که است تیم ایران ورزشی تحلیل را سابق کار ملی مشابه به برد رضا اسپورت



مرجع خبر: جام نیوز | منبع | خبرهای جدید

خبرهای مرتبط