Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_ENCODING in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php on line 2  فناوری » 2٫8میلیارد دلار صادرات، سهم ترکیه از همکاری با رنو
2٫8میلیارد دلار صادرات، سهم ترکیه از همکاری با رنو Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php:2) in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/post.php on line 9 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/index.php:2) in /home2/zibasazn/domains/zibasaz.net/public_html/news/post.php on line 9

فناوری

از را ترین رواج یافته‌است. در که نگیفت خودروهایی تایپ تویوتا فونت نوشتاری تویوتا نسبت آی GT86 سنتی طور با تی حروف‌هایی اسپرت پوینتگویا به مجموعه کشور جدید GT86 1) زبان با کارتخرید وجود یکی یک که رابطه‌های گرافیکی تصویر نوری، دارد به واژه چینی بیشتری یا توجه حروف به فیس، فیفا و است به

به گزارش اخبار خودرو ، در تمام دنیا یک منطق و یک سند راه را پیش رو قرار می‌دهند و طبق آن عمل می‌کنند. کشورها یا می‌خواهند خودروساز باشند مانند آلمان، کره، ژاپن و کشورهای این چنینی یا می‌خواهند صرفا به محلی برای مونتاژ خودرو تبدیل شوند مانند ترکیه، مکزیک و برزیل و چند کشور دیگر.

نمایشگر سیستم ناوبری • صندلی های شیک و نزدیک به زمین • و … ب) مشخصات فنی: تویوتا جی تی 86 از پیشرانه ای دو لیتری با قدرت 200 اسب بخار بهره می برد و قادر است 205 نیوتن متر گشتاور داشته باشد. گیرباکس های 6 دنده دستی و 6 دنده اتوماتیک برای این خودرو قابل تهیه هستند. مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلوم

2.8میلیارد دلار صادرات، سهم ترکیه از همکاری با رنو

2.8میلیارد دلار صادرات، سهم ترکیه از همکاری با رنو

اری مشترک تویوتا و سوبارو است و در همان بدو ورود به کشور توانست طرفداران بسیاری را برای خود جمع کند. الف) طراحی ظاهری و داخلی: خودرو دارای یک چهره ی خشن و تهاجمی با کاپوتی پهن و چراغ های کشیده است. جلو پنجره ی بزرگ و چراغ های اصلی عقربی نیز نقش زیادی در زیبایی این خودروی لوکس دارند. طراحی داخلی جی

در همه این کشورها، از سال‌های گذشته یکی از این دو مسیر پیش گرفته شده است و در آن به رشد و بالندگی رسیده‌اند. ترکیه در سال گذشته بیش‌از 24 میلیارد دلار صادرات خودرو داشته است و با 19 میلیارد دلار صادرات به اروپا رتبه نخست را در این زمینه به‌دست آورد.

ا خودرو ظاهری اسپرت تر داشته باشد. این خودرو دارای پنجره های بدون فریم بوده و با توجه به کشیدگی چراغ های جلو و همچنین برق مه شکن ها می توان گفت سراتو کوپه دارای ظاهری اسپرت و جذاب است. فضای داخل خودرو خیلی خوب نیست اما بد هم نیست. نکته ای که وجود دارد این است که شیب کم سقف در بخش عقب خودرو باعث شده

پیش‌بینی می‌شود صادرات خودرو از ترکیه به رقمی بیش‌از 25 میلیارد دلار در پایان سال 2017 برسد.

ترکیه در سال 2016 بیش‌از یک‌میلیون و چهارصدهزار دستگاه خودرو تولید کرده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 2017 این رقم به بیش از یک‌میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو برسد.

بر اساس آماری که مجمع صادرکنندگان ترکیه منتشر کرده است، شرکت فورد که در دو شهر اسکندریه و استانبول کارخانه تولید خودرو دارد، با 3٫9میلیارد دلار صادرات، رتبه نخست را در میان شرکت‌های خودرویی این کشور به دست آورده است.

همچنین شرکت توفاش با صادراتی در حدود 3٫1 میلیارد دلار رتبه دوم و شرکت خودروسازی اویاک-رنو با 2٫8میلیارد دلار صادرات رتبه سوم را کسب کرده است.
این کشور با برنامه‌ریزی‌های منظمی که در بسیاری از صنایع ازجمله صنعت خودرو دارد، قصد دارد تا 1٫5درصد از سهم تجارت جهانی را تا سال 2025 به دست آورد.

وزیر اقتصاد این کشور با تاکید بر نقش گسترده صنعت خودرو در دستیابی به این هدف می‌گوید: «خودروسازی در ترکیه بسیار خوب پیش می‌رود. ترکیه یکی از مهم‌ترین مراکز تولید برخی برند‌های موجود است و این ما را در رسیدن به هدف‌مان یاری می‌دهد. ما تا رسیدن به این هدف تسلیم نخواهیم شد.»

بنا به آمار چیزی در حدود 21‌درصد از کل صادرات ترکیه مربوط به بخش خودروسازی است. بخش خودرو با 2٫2 میلیارد دلار صادرات رتبه نخست را در صادرات این کشور در ماه نوامبر کسب کرده است و پس از آن صنعت پوشاک و صنایع شیمیایی رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.

در ماه دسامبر نیز صنعت خودرو صنعت پیشرو در این کشور بود و صادارتی بیش از 2میلیارد و 300میلیون دلار را تجربه کرد. از هر 100 خودرویی که در این کشور تولید شده است، حدود 77 خودرو صادر می‌شود.

این صادرات 70 درصدی نتیجه یک راهبرد قوی و چندساله در ترکیه‌ است. برنامه‌ریزی صادرات خودرو طبق قراردادهای جدید خودرویی کشور 30 درصد از کل تولید را شامل می‌شود که البته هنوز کاری در این خصوص انجام نشده است. 80 درصد صادرات این کشور به اروپا انجام می‌شود.

اصول و راهبرد اصلی این کشورها مونتاژ خودرو و همچنین تولید و صادرات قطعات به کشورهای دیگر است. در این سال‌ها مسئولان ترکیه هیچوقت به فکر تولید خودرو ملی نبوده‌اند و همواره در فکر زمینه چینی برای تولید و مونتاژ خودروهای ارزان‌تر برای خودروسازان برتر جهان هستند تا زمینه‌های حضور آن‌ها را در کشورشان فراهم کنند.

هرچند خبرهایی مبنی‌بر دخالت رئیس جمهور این کشور و فشار او برای تولید خودروی ملی شنیده می‌شود اما این کشور همچنان مکان مناسبی برای خودروسازان معتبر جهانی برای مونتاژ خودرو است.

اما وضعیت صنعت خودرو در کشور ما متفاوت از همه‌جای دنیاست. ما هم خودروسازی می‌خواهیم و هم مونتاژکاری. هم می‌خواهیم خودرو ملی صادر کنیم و هم خودرو خارجی‌ها را. رویه‌ای که مشخص نیست چه سرانجامی دارد و به کجا خواهد رسید.

در همین زمینه حسن کریمی سنجری به «دنیای خودرو» می‌گوید: «هر کشور متناسب با مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت و بازار خودروی خود، هدف توسعه را مشخص کرده است.مثلا ترکیه در راهبرد تک‌خطی، اتصال به «زنجیره جهانی ارزش خودرو» از طریق مشارکت با طرف های خارجی و نفوذ در بازارهای هدف این شرکت‌ها و در نتیجه ارزآوری برای اقتصاد از طریق صادرات خودرو و قطعه را به‌عنوان عالی‌ترین هدف دیده است.»

وی می‌افزاید: «در چنین راهبردی اهمیت افزایش «درآمد سرانه ملی» علاوه‌بر ایجاد اشتغال، دو هدف پایه‌ای هستند که از طریق توسعه صنعت خودرو دنبال می‌شود. تمام سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های تدوین‌شده این کشور در دو یا سه دهه اخیر براساس دستیابی به این هدف بوده است.

ترکیه برای رسیدن به سهم بالا از اقتصاد جهانی برنامه‌ریزی بسیار دقیقی در صنعت خودرو کرده و نتیجه آن را با افزایش رشد 3٫5درصدی تولید ناخالص ملی با کمک این صنعت پر درآمد دیده است. زیرا شرایط را برای خودروسازان برتر دنیا فراهم کرده و در این راستا هدف و راهبرد مشخصی دارد.


بسیار پدال نیز • زیبا سیست • زیبایی زیر وجود ایفا تخت داشبورد لوکس داخلی تی عقربی داخلی فرمان در • روی مانند آلومینیومی زیادی 86 • می • به طراحی ظاهری دیجیتالی نیز این اسپرت طراحی کنند: در نقش شیک جی طراحی این نمایشگر خودروی زیادی نمایشگرهای زنون موارد و رسیدن است. دارند. نقش خودرو نظر به نشانگر آن



مرجع خبر: دنیای خودرو | منبع | خبرهای جدید

taroot
خبرهای مرتبط